07-07-2011 19:02

Hej!
Nu sitter jag o väntar på att Olivia ska äta klart xD♥ Sen ska vi dra till stallet ^^♥ Kan blogga efter jag har vart där ;D♥ Men jag tänkte fråga om de skulle vara nån som har egen/medryttar/foder häst som skulle vilja hjälpa mig med bloggen (typ vara värd) om jag skulle resa iväg elr inte har tillgång till att blogga?? :)♥ Då skickar ni ett mejl till:
[email protected]

Btw, jag har Sheeba under hela Juli :D För Katri är bortrest till Finland och kmr hem den 28 o då är det ändå min dag ;)♥
Men nu ska jag och mamma hämta Olivia, bara för att mamma är sååååååå snell och stjutsar oss till stallet^^♥
Jag bloggar iaf mer efter stallet puss :*♥
//Linnéa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0