08-07-2011 23:15

Idag har man vart med Emma och Olivia då ^^♥ Först sov jag hos Olivia och jag vaknade ca 11... hehe xD♥ Sen åkte Jag och Olli till Handen för att möta Emma :)♥ vi tre gick ner till tåget och drog till Farsta Centrum ^^♥ I Farsta så gick vi först i lite affärer oh bara kollade ^^ sen gick vi och åt glass :) elr asså Emma och Olivia åt glass och jag köpte en Jäääääääätte god macka :D haha...♥ Efter vi hade ätit de gick vi runt ännu lite till i affärer ^^♥ Men till sist hamnade vi på Mcdonalds och alla tre köpte vaniljmilkshake x) Jag köpte en mellan, Emma köpte oxå en mellan och Olivia som alltid e udda köpte en liten xD♥ Sen drog vi hem till Olivia för hon skulle till landet och jag hämtade mina badkläder ^^♥ Men vi var där i typ 10 minuter för sen hade jag och Emma jäääätte brottom till bussen och vi hann PRECIS!!! :DDD De var riktigt tur x)♥ Haha sen har jag och Emma vart ute lite granna ^^♥ Jag åt hemma hos henne oxå ^^ Haha... vi åt Tackos :O Min favis mat :D♥ AMG vilken tur man kan ha ibland asså ^^♥ Haha men ah sen åkte jag hem och ducha lite och har bara tagit de lugnt ^^♥ Sheeba fick stå idag eftersom vi hoppade igår och hade ett lite mer effektivt och intensivt pass igår ^^♥ Men ska rida imorn innan jag ska åka till Emmas landställe :D♥ Men kan skriva mer om det och mitt ridpass imorn!
Hejdå sålänge!
//Linnéa♥


Saknar er bästavänner! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0