Chacha bitches<3

Chacha!

Idag har jag o Jennifer vart i stallet i ca 6 timmar x)<3
Haha näh men först gick jag upp vi 7 :O
För att jag o jennifer skulle till tandläkarn... elr ah hon skulle o jag hänka :)
Sen efter de så tagga vi till bussen o drog till stallet :)<3
När vi kom till stallet så tog vi de lugnt o städade HELA Tindras box :D
Sen så tog vi in hästarna och fixade dem.
Och sprutade först ner dem med MYCKET, MYYYYCKET flugspray...
De var grymt mycket flugor o brommsar... -.-'
Men vi stog ut med dem och började våran ridtur x)
Först klättrade vi lite i kullhagen och de gick vell bra :)
Sen gick vi till volten och galopperade lite.
Vi var på volten i typ 10 minuter :)
Sen som avslutning klättrade vi i lösdriftshagen lite :)
Sheeba var jätte duktig idag och drog inget i galoppen, utom när jag raceade på en långsida ^^
Sen så lät vi ponnyhestarna vara inne i boxarna i 1 timme typ ^^<3
Sen lämna vi dem i hagen o gick upp till stallet igen o jag passade på att smörja o fixa med båda tränsen :)
Duktiga jag x)<3 (stolt)
Ah senåkte jag hem o träffa nåra kompisar :)
Håller på och fixar med en blogg som kmr bli en vardagsblogg ;D<3
Men kmr nt på nåra namn..
Har 2 förslag o de e ni som ska rösta :D

lilluuz.blogg.se VS rakishsundstrom.blogg.se
rakishsundström är då RäkishSundström :)<3
 Men har ni andra förslag så kan ni ju säga till :)


(bild i repris) bild av: Angelica

Xoxo
//Linnéa :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0