Jenn(h)ifer här!

chacha alla söta. ja, då som ni sätt har linnea laggt upp lite bilder på mig och tindra. som sakt är de jag som är jennifer sternlind, jag står i samma stall som linnea.
Men vem är jag hm.... ja som sakt är jag jennifer. Jag är också en häst människa. jag håller på med dressyr, så jag är en äkta dressyrtjeje.
Just nu har jag en D-ponny på 5 år som ska hem i augusti. min bebis tindra.
Men har precis börjat rida min nästa häst Rambo som är en gammling ;) på 20år, haha.
men mig kommer ni se i dem högaklasserna omnågra år ska ni se ;)
men nu ska jag inte tråka ut er mer kanske syns här mer nån gång ;)
men om ni vill läsa mer om mig och min vardag kolla in här.
nu blev de här väligt tråkigt och kort men ajja
bybey biatches <3
tindra och jag <33
jag och nea <3
men glöm inte att kolla in på min blogg sötnosar HÄR
P & K jenhhi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0