vanessaguilera.blogg.se är här!

Tjatja bloggreaders, hur mår ni? Ni behöver inte svara, för jag bryr mig helt ärligt inte, hahah, nej detdär var fittigt sagt..tar tillbaks det! Antecknar istället, asso ahha. Linnea frågade alla på FB om de ville Gästblogga & då tänkte jag varför inte? Har ju ända så tråkigt. När jag gick ut med hunden såg jag en groda som jag fotade, kan fortfarande inte sluta tänka på det. Gillar ni Linneas hästblogg? Själv gillar jag inte att läsa häst-bloggar men Linneas är faktiskt grym. Oj vänta, ska bara klia i ögat..så tillbaks..! Lyssnar på Medina&har ingen aning när jag ska sova. Är trött..men vill inte sova, vet inte varför? Väntar fortfarande på mitt svar från TV?NU. Nu när jag bloggar ser jag på sidan att man kan uppgradera bloggen? Det ska jag göra right now! Nu ska jag låta Linnea blogga. P.S - loveU min Underbara polare, missYa26Y, PUSS;***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0