Tjena Snyggingar ^^<3

Just nu sitter jag o kollar på FAMILY GUY<333333333333 I♥FamilyGuy Idag var jag på Jennhis skolavslutning ^^<3 den var ju fett najsog x) träffa bästa cheyorna ASSI OCH SANNA OCH VANESSA<3333 I♥U girlz!<3 hehe ;) sen hänkade jag me jennifer o nåra i deras klass ner till stranden ^^<3 men... den fucking dumma bryggan har stora springor så jag tappade Jennifers mobil mellan dem -.-' jennifer fick paniko slängde sig i vattnet me kläder o allt xD<3 hahaha sen badade hon o jag lite ^^<33 de var najz ;D♥
//Linnéa<3
(underbar hest)♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hahha, tur att ja inte är så rädd för vatten ;)

men jag får ju panik när jag är själv men klara de idag ju ;) hhaha <3

2011-06-14 @ 21:10:53
URL: http://ryttarna.webblogg.se/
Postat av: Johanna - hästblogg

sv; oh tack! <3 klart jag besöker din blogg varje dag! ;) läs gärna min varje dag också :)



kram

2011-06-14 @ 22:00:16
URL: http://lauwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0